5 Mυστικά για ένα επιτυχημένο ραδιοφωνικό σποτ

audio art blog

Αποφασίσατε ότι θέλετε να διαφημιστείτε στο ραδιόφωνο ώστε να προωθήσετε αποτελεσματικά την επιχείρηση ή τις υπηρεσίες σας. Έξυπνη επιλογή, αφού η ραδιοφωνική διαφήμιση παραμένει ένας απ’ τους πλέον αποτελεσματικούς τρόπους για να ξεχωρίσετε από τον ανταγωνισμό. Ακολουθούν 5 μυστικά για ένα επιτυχημένο ραδιοφωνικό σποτ!

1. Ξεκαθαρίστε γιατί θέλετε να διαφημιστείτε

Ένα επιτυχημένο ραδιοφωνικό σποτ είναι εκείνο που πετυχαίνει το στόχο του, αυτόν δηλαδή που έχετε θέσει τη στιγμή που το αποφασίσατε. Σαφώς στόχος σας είναι να σας μάθουν όσο το δυνατόν περισσότεροι εν δυνάμει πελάτες, ωστόσο καλό είναι να γίνετε ακόμα πιο συγκεκριμένοι. Για παράδειγμα, άλλους στόχους θέτει ένα κατάστημα που μόλις άνοιξε και άλλους στόχους ένα κατάστημα με παρουσία 10 ετών.

Επιπλέον, μπορείτε να σκεφτείτε μερικά στοιχεία όπως: γιατί πρέπει να επιλέξουν εσάς οι νέοι σας πελάτες, πώς διαφοροποιήστε απ’ τον ανταγωνισμό σας και όλα εκείνα τα στοιχεία που κάνουν μοναδική την επιχείρησή σας.

2. Δώστε έμφαση στην πρωτοτυπία

Στην περίπτωση των ραδιοφωνικών σποτ έχουμε μόνο λίγα δευτερόλεπτα στη διάθεσή μας για να τραβήξουμε την προσοχή του ακροατή (ο οποίος, όπως γνωρίζετε, ακούει ραδιόφωνο και την ίδια ώρα οδηγεί, μαγειρεύει, γράφει στον υπολογιστή, κ.ο.κ.). Κανείς μας δεν ακούει απόλυτα προσηλωμένος ραδιόφωνο. Μόνο ένα πρωτότυπο σποτ βασισμένο σ’ ένα ιδιαίτερο σενάριο, με την κατάλληλη μουσική υπόκρουση είναι αυτό που θα κάνει τη διαφορά.

3. Αποφασίστε πού θα επικεντρωθείτε

Ειδικά στην περιφέρεια, η διάρκεια ενός ραδιοφωνικού σποτ μπορεί να φτάσει έως και το 1 λεπτό (σε αντίθεση με τους ραδιοφωνικούς σταθμούς των μεγάλων αστικών κέντρων, οι οποίοι τηρούν αυστηρούς χρόνους με ραδιοφωνικά σποτ έως το πολύ 30’’). Πολλοί διαφημιζόμενοι θεωρούν πως ένα ραδιοφωνικό σποτ μεγάλης διάρκειας είναι πιο αποτελεσματικό, αφού θα μπορέσουν να «χωρέσουν» σ’ αυτό όλα όσα θέλουν να πουν στους ακροατές. Ωστόσο, η τακτική αυτή κάθε άλλο από αποτελεσματική είναι. Ένα ραδιοφωνικό σποτ μεγάλης διάρκειας κουράζει τον ακροατή, ο οποίος χάνει γρήγορα το ενδιαφέρον του (όπως τονίσαμε, σπανίως ακούμε με απόλυτη προσοχή και για πολλή ώρα).

Στο ραδιοφωνικό σας σποτ επικεντρωθείτε μόνο σε όσα σας ξεχωρίζουν. Δεν είναι απαραίτητο ν’ αναφέρετε όλες τις υπηρεσίες ή αναλυτικά όλα τα προϊόντα σας. Αυτόν το σκοπό εξυπηρετούν άλλοι τρόποι προώθησης, όπως για παράδειγμα ένα φυλλάδιο.

4. Επιλέξτε ένα στούντιο με εμπειρία

Επιλέγοντας ένα στούντιο παραγωγής ραδιοφωνικών σποτ που διαθέτει εμπειρία εξασφαλίζετε ένα άψογο αποτέλεσμα. Καταρχάς, το κειμενογραφικό τμήμα του στούντιο θα μπορέσει να συζητήσει εκτενώς μαζί σας και θα σας προτείνει κατάλληλες προτάσεις κειμένων που εξυπηρετούν το στόχο που θα θέσετε. Ένας επαγγελματίας κειμενογράφος μπορεί να σας κατευθύνει και να σας συμβουλέψει ώστε η ιδέα να είναι πρωτότυπη και αποτελεσματική.

Επιπρόσθετα, ένα στούντιο με εμπειρία σας παρέχει μία άρτια τελική παραγωγή αφού θα σας προτείνει τους καταλληλότερους επαγγελματίες εκφωνητές, θα φροντίσει τη μουσική επένδυση στο κατάλληλο ύφος, ενώ θα σας προσφέρει κορυφαίο ψηφιακό ήχο. Επενδύστε σε μια καλή παραγωγή διότι αυτή είναι που κάνει τη διαφορά!

5. Επιλέξτε τον κατάλληλο ραδιοφωνικό σταθμό

Έχετε έτοιμο το ραδιοφωνικό σας σποτ! Και τώρα; Το επόμενο βήμα είναι να μεταδοθεί σε κάποιον ραδιοφωνικό σταθμό. Κάντε μία έρευνα αγοράς ώστε να βρείτε τους ραδιοφωνικούς σταθμούς με υψηλή ακροαματικότητα στο target group που σας αφορά (για παράδειγμα, μία διαφήμιση καλλυντικών θα «βρει» λίγες ακροάτριες σ’ έναν αθλητικό σταθμό που ακούν περισσότεροι άνδρες). Ζητήστε δημογραφικά στοιχεία και επιλέξτε το ραδιοφωνικό σταθμό που ακούν οι εν δυνάμει πελάτες σας.

*Εάν έχετε οποιαδήποτε απορία σχετικά μ’ ένα ραδιοφωνικό σποτ, επικοινωνήστε μαζί μας. Είμαστε στη διάθεσή σας για να σας δώσουμε τις καλύτερες λύσεις και υψηλού επιπέδου υπηρεσίες.

Δες ακόμα

ΞΕΚΙΝΗΣΤΕ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΣΑΣ

Χρειάζεστε ένα ραδιοφωνικό ή τηλεοπτικό σποτ που να επικοινωνεί και να αναδεικνύει μοναδικά το μήνυμά σας;