Τηλεφωνητής | Γιατί μία επαγγελματική παραγωγή βελτιώνει την εικόνα της εταιρείας σας

audio art blog

Εάν έχετε εταιρεία που βασίζεται στην επικοινωνία με τους πελάτες, ένα τηλεφωνικό κέντρο (ή call center) είναι απαραίτητο για τη βελτίωση της εικόνας σας. Παρακάτω σας εξηγούμε τους λόγους!

Ένα επαγγελματικό καλωσόρισμα

Ένα επαγγελματικό καλωσόρισμα από μία φωνή επαγγελματία εκφωνητή σίγουρα προσδίδει πόντους στη γενικότερη εικόνα της επιχείρησής σας, καθώς δημιουργεί οικειότητα και μία καλή πρώτη εντύπωση. Επιπλέον, σας δίνει τη δυνατότητα να προσφέρετε μία πιο «ευχάριστη» αναμονή όση ώρα χρειάζεστε για ν’ ανταποκριθείτε στο τηλεφώνημα.

Καλύτερη εξυπηρέτηση

Εάν η εταιρεία σας στελεχώνεται από διάφορα τμήματα, μ’ ένα τηλεφωνικό κέντρο μπορείτε να κατευθύνετε τους ανθρώπους που επικοινωνούν μαζί σας ευκολότερα. Μ’ ένα αυτοματοποιημένο τηλεφωνικό κέντρο τους δίνετε την επιλογή να πατήσουν τον αντίστοιχο αριθμό για να συνδεθούν άμεσα με το τμήμα που επιθυμούν. Μ’ αυτόν τον τρόπο γλιτώνετε αναμονές και το «σπασμένο τηλέφωνο».

Ουσιαστικό ενδιαφέρον για τους πελάτες σας

Ένα τηλεφωνικό κέντρο σας δίνει τη δυνατότητα να ενημερώνετε τους πελάτες σας και κάθε ενδιαφερόμενο τόσο για τις ώρες λειτουργίας του καταστήματός σας, όσο και για άλλους τρόπους που μπορούν να επικοινωνήσουν μαζί σας. Επιπλέον, αποτελεί έναν αποτελεσματικό τρόπο ενημέρωσης σχετικά με τις ημέρες που είστε κλειστά (σε ενδεχόμενες αργίες, διακοπές, κτλ).

Εν κατακλείδι, ένας τηλεφωνητής δίνει την αίσθηση επαγγελματισμού από την πλευρά της επιχείρησής σας και μίας ομάδας που φροντίζει κάθε λεπτομέρεια.

Μπορείτε ν’ ακούσετε μερικά δείγματα τηλεφωνητών που έχουμε δημιουργήσει εδώ.

Η audioart παραμένει στη διάθεσή σας, θα χαρούμε να επικοινωνήσετε μαζί μας και να σας εξυπηρετήσουμε!

Photo by: Berkeley Communications on Unsplash

Δες ακόμα

ΞΕΚΙΝΗΣΤΕ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΣΑΣ

Χρειάζεστε ένα ραδιοφωνικό ή τηλεοπτικό σποτ που να επικοινωνεί και να αναδεικνύει μοναδικά το μήνυμά σας;