Δεν είναι απλά, ωραίες λέξεις στην σειρά, που σας περιγράφουν.
Η κειμενογράφηση για την επιχείρησή σας, είναι πολλά περισσότερα από μερικές όμορφες λέξεις στην σειρά, που περιγράφουν εσάς ή το προϊόν σας.
Όσο καλή και αν είναι μια ιδέα, μία σκέψη, ένα πλάνο, από μόνο του δεν είναι τίποτα, αν δεν «μεταφραστεί» με το καταλληλότερο κείμενο. Είναι απλό!
Για να στήσετε τον ιστότοπό σας, να προβάλλετε το «προϊόν» και να απολαύσετε τον πρωταρχικό στόχο που δεν είναι άλλος από την πώληση, συνήθως επενδύετε σχεδόν αποκλειστικά σε SEO experts, Social media consultants, Graphic designers κα. Πολύ σωστά κάνετε!
Όμως, εάν δεν έχετε αποφασίσει ακόμα εάν πρέπει να απευθυνθείτε σε έναν έμπειρο, επαγγελματία copywriter, ακολουθούν μερικοί λόγοι για τους οποίους το καλό copywriting και ένας έμπειρος κειμενογράφος είναι το ίδιο κομβικοί, για την… επιτυχία σας!
Σωστή χρήση των keywords – SE0 goals – Το παιχνίδι με τις λέξεις…
Τα Keywords για κάθε έμπειρο κειμενογράφο δεν είναι απλά λέξεις διάσπαρτες σε μία ιστοσελίδα. Η επιλογή και τελικώς η χρήση των καταλληλότερων λέξεων – «κλειδιά» από έναν κειμενογράφο, θα βοηθήσουν στην ιστοσελίδα να φτάσει ψηλότερα στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης. Ισχύει!
Ο έμπειρος copywriter δημιουργώντας ποιοτικό περιεχόμενο, γνωρίζει πώς θα τοποθετήσει ορθά τα keywords στα κείμενα της ιστοσελίδας, έτσι ώστε να λειτουργήσουν εκπληρώνοντας τον σκοπό τους!
Όμως, μήπως τελικά ο κειμενογράφος είναι … σημαντικότερος από τον SEO Specialist;
Οι SEO Specialists διαθέτουν το ταλέντο ή την κατάρτιση αν θέλετε, για να ενισχύσουν τον ιστότοπό σας φτάνοντάς τον ψηλά στην πρώτη σελίδα της Google και έτσι να οδηγήσουν «τις ορδές των ανυπόμονων πελατών» στο προϊόν σας, σωστά;
Όχι ακριβώς σωστά, όχι απολύτως λάθος!
Για την ακρίβεια, βάσει των δεδομένων, ουσιαστικά το κάνουν, οι copywriters!
Σίγουρα, χρειάζεστε τα πολυαναφερόμενα, αγιοποιημένα, «backlinks». Κανείς δεν λέει το αντίθετο!
Όμως η Google επιβραβεύει πλέον ιστότοπους, κυρίως για την ικανότητά τους να κρατούν και να συγκρατούν το κοινό-στόχο τους, καθώς και την ικανότητά τους να πείσουν τον επισκέπτη να αλληλεπιδράσει με τον ιστότοπο.
Και πώς κρατάτε τους επισκέπτες «κολλημένους» στη σελίδα;
Μέσα από υπέροχα γραμμένο, σχετικό, πολύτιμο, διασκεδαστικό περιεχόμενο.
Και ποιος ο ιδανικότερος να δημιουργήσει τέτοιο περιεχόμενο με τις… λέξεις;
Ένας copywriter!
Ιδανικά μάλιστα ένας δημιουργικός copywriter.
Το κείμενο είναι πιο σημαντικό, ακόμα και από το design!
Για παράδειγμα, πείτε πως ψάχνετε να μάθετε ιταλικά. Πληκτρολογείτε στο διαδίκτυο και βρίσκετε ένα καλά σχεδιασμένο ιστότοπο ξένων γλωσσών, ίσως και επώνυμο, με σύγχρονο design κλπ.
Μπαίνοντας το πρώτο πράγμα που διαβάζεις είναι:
«Κάνουμε καλά μαθήματα γλώσσας! Κλείσε τώρα τη θέση σου! Τώρα, τώρα! Δεν θα χάσεις!» (ή κάτι τόσο κακό όσο αυτό τέλος πάντων).
Θα συνεχίζατε να διαβάζετε;
Θα ψάχνατε να δείτε περισσότερες πληροφορίες για τις υπηρεσίες του κέντρου γλωσσών ή απλά θα φεύγατε σχεδόν αντανακλαστικά «πίσω» στα υπόλοιπα αποτελέσματα της μηχανής αναζήτησης;
Η απάντηση είναι προφανής.
Φανταστείτε τώρα πως μπαίνετε σε ένα website, το οποίο χρησιμοποιεί ένα καθαρό, απλό template WordPress, χωρίς ιδιαίτερα χρώματα και πολύπλοκο σχεδιασμό.
Το πρώτο πράγμα που διαβάζετε εδώ είναι το «Μάθετε άπταιστα ιταλικά από το μηδέν, σε 90 ημέρες ή πάρετε τα χρήματά σας πίσω»! Το υπόλοιπο σώμα της αρχικής του συγκεκριμένου website συνεχίζει στο ίδιο μοτίβο ως εξαιρετικά συναρπαστικό, πειστικό, προσωπικό και γεμάτο εύστοχους λόγους για τους οποίους αυτό το μάθημα ιταλικών θα σας ταίριαζε τέλεια!
Πιο από τα δύο κέντρα γλωσσών είναι πιθανότερο να επιλέγατε τελίκά; Ή έστω σε ποιο από τα δύο θα μπαίνατε στη διαδικασία να δείτε περισσότερες πληροφορίες;
Η απάντηση είναι και πάλι προφανής!
“Hello friends, could you please follow my page?” Well…
Πριν επιχειρήσετε να προωθήσετε την «εικόνα» του προιόντος σας στα social media με τέλειο τρόπο και δαπανώντας ή μη χρήματα για αυτό, βεβαιωθείτε ότι όταν φτάσει το πολυπόθητο κλικ στον ιστότοπό σας, αυτό που θα συναντήσει ο χρήστης, είναι αυτό που πρέπει!
Το μάρκετινγκ στα social media είναι ένας τρόπος για να εκθέσετε την επωνυμία σας και την επισκεψιμότητα προς τον ιστότοπό σας. Εάν το κείμενο εκεί είναι θαμπό και άψυχο, τότε οι προσπάθειές σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι απλώς χάσιμο χρόνου.
Βεβαιωθείτε ότι η βάση σας είναι σταθερή και ότι το κείμενο, το περιεχόμενό σας, είναι συναρπαστικό, πριν ρίξετε το δίχτυ σας στην αγορά των κοινωνικών δικτύων και περιμένετε για την «καλή ψαριά»!
Πώς;
Απευθυνθείτε σε έναν έμπειρο κειμενογράφο!
Ή ακόμα καλύτερα σε μία έμπειρη ομάδα κειμενογράφων!