Ο «κρυφός ήχος» των επιχειρήσεων που δεν πάει το μυαλό σου

audio art blog

Τι «ήχο» μπορεί να «κάνει» μια επιχείρηση;

Το έχετε σκεφτεί ποτέ;

Υπάρχει η «ταυτότητα» μιας επιχείρησης, το στήσιμό της online και η φυσική της παρουσία, το logo της, το σλόγκαν κλπ. Οπότε έχουμε εικόνα, έχουμε λέξεις… ήχο έχουμε; 

Και -θα έπρεπε να- έχουμε και ολοκληρώνει την εικόνα μιας επιχείρησης!

Ο λόγος για το τηλεφωνικό κέντρο, call center, τα μηνύματα τηλεφωνητή, τα… voice mails. Η τηλεφωνική επικοινωνία είναι ήχος, είναι φωνή.

Είναι η πρώτη αλλά και η συνεχής επαφή με τον πελάτη της επιχείρησης.

Αυτός είναι και ο λόγος που οι φωνές στα μηνύματα τηλεφωνικού κέντρου πρέπει να εκπέμπουν επαγγελματισμό, ζεστασιά και κύρος.

Το μήνυμα του τηλεφωνικού κέντρου εκτός από τις βασικές πληροφορίες για την επιχείρηση, θα πρέπει να βασίζεται τόσο στη φωνή όσο και στον ήχο. Αυτή είναι η λεπτομέρεια που θα κρατήσει τον πελάτη στην γραμμή.

Είναι ο κρυφός «ήχος» που συμπληρώνει την ταυτότητα της επιχείρησης, ολοκληρώνοντας την εικόνα της.

Mερικά παραδείγματα από μηνύματα τηλεφωνικών κέντρων, στην audioart. Δείτε ΕΔΩ

Δες ακόμα

ΞΕΚΙΝΗΣΤΕ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΣΑΣ

Χρειάζεστε ένα ραδιοφωνικό ή τηλεοπτικό σποτ που να επικοινωνεί και να αναδεικνύει μοναδικά το μήνυμά σας;