home / Νέα

Νέα

ΑΙ & ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ: Θα μας εξαφανίσει ή θα μας κάνει καλύτερους;

ΑΙ & ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ: Θα μας εξαφανίσει ή θα μας κάνει καλύτερους;

Η Τεχνητή Νοημοσύνη είναι ήδη εδώ και ίσως να διανύουμε -ανεπίσημα- την περίοδο του WEB 3. Τι είναι όμως το AI και πώς αυτό φαίνεται να διαμορφώνει -και- την διαφήμιση; Καλεσμένος στα Podcast της audioart, ο Δημοσθένης Σπυρίδης, ο πλέον αρμόδιος, εξηγεί – σχολιάζει...

MARKETING & ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ: Πάμε Μέγαρο;

MARKETING & ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ: Πάμε Μέγαρο;

Τι χρειάζεται για να επικοινωνήσεις σήμερα, επιβλητικά θεάματα σε έναν χώρο όπως το Μέγαρο Μουσικής; Πώς είναι να βλέπεις το όνομα ενός τεράστιου συγγραφέα στο inbox σου; Καλεσμένη μας στα podcast της audioart η Άννα Κυριακίδου από το τμήμα Μάρκετινγκ και Δημοσίων...

ON AIR: Πώς είναι να βάζεις μουσικές & λέξεις, στις στιγμές της πόλης σου;

ON AIR: Πώς είναι να βάζεις μουσικές & λέξεις, στις στιγμές της πόλης σου;

Τι θεωρεί «καλό ραδιόφωνο» μία επαγγελματίας; Πώς προετοιμάζει το radio show της; Πώς είναι να βάζεις ως jockey τις μουσικές στα ποτά, τα φιλιά, το φαγητό και τους χορούς της πόλης σου; Εμπορικό ραδιόφωνο Vs Αληθινό ραδιόφωνο; Είναι η εύκολη δικαιολογία ή απαίτηση της...

97 ΦΩΝΕΣ – 29 ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ – 200+ ΠΑΡΑΓΩΓΕΣ & ΑΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΣΤΟ ΝΕΟ AUDIOART.GR

97 ΦΩΝΕΣ – 29 ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ – 200+ ΠΑΡΑΓΩΓΕΣ & ΑΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΣΤΟ ΝΕΟ AUDIOART.GR

Για να βρίσκεστε εδώ, σημαίνει πως περιηγείστε ήδη στο νέο website της audioart. Πάμε να κάνουμε την περιήγησή σας λίγο πιο ενδιαφέρουσα και απλή, συγκεντρώνοντας όλα τα highlights που δεν πρέπει να σας ξεφύγουν. ABOUT US Μία χορταστική σελίδα, αφιερωμένη στην ιστορία...

“_________ MOOD ON” συμπλήρωσέ το ελεύθερα

“_________ MOOD ON” συμπλήρωσέ το ελεύθερα

Δεν υπάρχει μία (1), κοινή, λέξη, για να επιχειρήσει να περιγράψει συνολικά, όσα κοινά -κατά τα άλλα- ζούμε. Δεν υπάρχει μία λέξη γιατί είμαστε πολλοί. Για παράδειγμα, υπάρχουν τόσες διαφορετικές μεταξύ τους λέξεις αυτή την στιγμή, όσοι είναι και εκείνοι που διαβάζουν...

5 Mυστικά για ένα επιτυχημένο ραδιοφωνικό σποτ

5 Mυστικά για ένα επιτυχημένο ραδιοφωνικό σποτ

Αποφασίσατε ότι θέλετε να διαφημιστείτε στο ραδιόφωνο ώστε να προωθήσετε αποτελεσματικά την επιχείρηση ή τις υπηρεσίες σας. Έξυπνη επιλογή, αφού η ραδιοφωνική διαφήμιση παραμένει ένας απ’ τους πλέον αποτελεσματικούς τρόπους για να ξεχωρίσετε από τον ανταγωνισμό....

more to come 2022:  η audioart αναβαθμίστηκε

more to come 2022: η audioart αναβαθμίστηκε

2021 audioart HIGHLIGHTS – A! year in A! life Ραδιοφωνικά σποτ, παραγωγές ήχου, σπικάζ για βίντεο στα social media, εκφωνήσεις, τηλεφωνητές, εταιρικά βίντεο, τηλεοπτικές παραγωγές, κειμενογράφηση, στην αναβαθμισμένη για το 2022 audioart! Το 2021 έφυγε και μαζί του δεν...

2021 ON: Iδέες, λέξεις, φωνές, ήχοι, παραγωγή… αέρας!

2021 ON: Iδέες, λέξεις, φωνές, ήχοι, παραγωγή… αέρας!

Πώς αποχαιρετούμε και πώς ετοιμαζόμαστε να υποδεχτούμε το νέο έτος; Mε νέες ιδέες, φρέσκες λέξεις, μοναδικές φωνές και ιδιαίτερους ήχους σε παραγωγές που θα ανεβάσουν την ένταση και το 2021. Και με λίγο κόκκινο, συμβολικά για το πάθος μας, για αυτό που κάνουμε....

audioart 2021: what A! season

audioart 2021: what A! season

2021 audioart HIGHLIGHTS – A! year in A! life Την πιο ιδιαίτερη χρονιά της ζωής μας –τουλάχιστον όπως συνηθίσαμε να την γνωρίζουμε μέχρι πρότινος- αναγκαστήκαμε να προσαρμοστούμε σε μία ευμετάβλητη καθόλα νέα πραγματικότητα. Χρειάστηκε να μαλακώσουμε την δυσκαμψία που...

Audioart goes social | Αποκτήστε κι εσείς ένα video για τα Social Media της επιχείρησής σας!

Audioart goes social | Αποκτήστε κι εσείς ένα video για τα Social Media της επιχείρησής σας!

Το έχουμε πει και σε προηγούμενο άρθρο μας: το βίντεο αποτελεί τον πιο αποτελεσματικό τρόπο προώθησης κάθε επιχείρησης! Είναι, άλλωστε, το είδος περιεχομένου που αγαπούν ιδιαίτερα οι αλγόριθμοι του Facebook και του Instagram, με αποτέλεσμα να έχετε πολλές περισσότερες...

Jingles αντί κλασικού ραδιοφωνικού σποτ!

Jingles αντί κλασικού ραδιοφωνικού σποτ!

Η μία είναι κεφάτη γιατί γυρίζει από το αγαπημένο της σούπερ μάρκετ…Η άλλη είναι η μικρή Τερέζα….Και η άλλη το πιο γλυκό κομμάτι σου.Αυτά είναι παλιές… ιστορίες από διαφημίσεις που άφησαν ιστορία.Οι κάπως μεγαλύτεροι θα θυμηθούν αμέσως και τη μουσική που συνόδευε τα...

Podcast / To απόλυτο trend ήχου ήρθε για να μείνει!

Podcast / To απόλυτο trend ήχου ήρθε για να μείνει!

Μια νέα τάση στον ήχο έχει κερδίσει πλέον το δικό του φανατινό κοινό, και ονομάζεται Podcast. Ο όρος αυτός εμφανίζεται όλο και συχνότερα σε ενημερωτικές ιστοσελίδες και πλατφόρμες αναπαραγωγής μουσικής. Τι είναι το podcast; Podcast ονομάζεται ένα ψηφιακό αρχείο ήχου...

Tips για την διαφήμιση στο ραδιόφωνο

Tips για την διαφήμιση στο ραδιόφωνο

Διαφήμιση στο ραδιόφωνο; Ναι! Yes, Ja, Ναι! Ευτυχώς, ακόμα, ναι! Το ραδιόφωνο παραμένει ριζωμένο στην καθημερινότητα πολλών περισσοτέρων, από τους «συναισθηματικά συνδεδεμένους» φανατικούς του.Ραδιοφωνικά σποτ, ραδιοφωνικές παραγωγές, Sweepers, Radio id’s, Jingles!...

Γιατί ο ήχος είναι το #1 trend και για το 2019!

Γιατί ο ήχος είναι το #1 trend και για το 2019!

Εάν ασχολείστε με το digital marketing ή ψάχνετε πάντα κάτι αποτελεσματικό για την προώθηση της επιχείρησής σας, σας έχουμε ευχάριστα νέα: Ο ήχος παραμένει το #1 trend και για το 2019 και παρακάτω σας εξηγούμε τους λόγους, αλλά και τις επιλογές που έχετε! Ένα project...

Επενδύστε στο video και προωθήστε αποτελεσματικά την επιχείρησή σας!

Επενδύστε στο video και προωθήστε αποτελεσματικά την επιχείρησή σας!

Το έχετε διαβάσει: το video αποτελεί παγκόσμιο trend για αποτελεσματική προώθηση και το 2019! Εάν πήρατε την απόφαση, έχουμε μερικά χρήσιμα tips για ένα επιτυχημένο αποτέλεσμα. Το video αναδεικνύεται και φέτος ο μεγάλος πρωταγωνιστής αφού όλοι οι marketers παγκοσμίως...

Εσείς τί τύπος spot είστε;;;

Εσείς τί τύπος spot είστε;;;

Ας υποθέσουμε ότι ένα ραδιοφωνικό σποτ είναι και ένας χαρακτήρας. Ένας πελάτης, ένας φίλος, ένας γνωστός ή ακόμα και ένας επώνυμος. Κάποιοι είναι σοβαροί, κάποιοι περισσότερο έξυπνοι, κάποιοι έχουν το καλύτερο χιούμορ και κάποιοι είναι δημοφιλείς. Πώς επικοινωνεί ο...

Εσύ πού ήσουν όταν ο Καρνέισον έσωζε την Λόλα;

Εσύ πού ήσουν όταν ο Καρνέισον έσωζε την Λόλα;

Θρυλικές διαφημίσεις των 90s. Η διαφημιστική μας «comfort zone»! Jingles που σιγοτραγουδάς ακόμα! Ήρωες που άφησαν εποχή! Προϊόντα και σποτ, που καθόρισαν τελικά, το lifestyle μιας ολόκληρης γενιάς! Δεκαετία του ’90 όταν η διαφήμιση έτρεχε να ξεζουμίσει τη νέα –τότε-...

Η «δύναμη» της φωνής

Η «δύναμη» της φωνής

Νεανική ή ώριμη;  Βαθιά ή δυνατή; Παιχνιδιάρικη ή κύρους; Η σωστή επιλογή της φωνής, αποτελεί έναν βασικό παράγοντα, στην ανάδειξη κάθε διαφημιστικού σποτ.  Στην ιδανική «φωνή» καταλήγετε έχοντας υπόψιν δύο πράγματα: αφενός το ύφος και την ταυτότητα του...

Η μάχη του Video | Facebook VS Instagram!

Η μάχη του Video | Facebook VS Instagram!

Σε προηγούμενα άρθρα μας αναλύσαμε τους λόγους για τους οποίους το βίντεο, είναι το πιο αποτελεσματικό εργαλείο προώθησης μιας επιχείρησης στα μέσα κοινωνικά δικτύωσης και σας παρουσιάσαμε τη νέα υπηρεσία της AudioArt, “Social Videos”. Τα “Social Videos” ανάλογα με το...

Ναι τα Χριστούγεννα είναι στον «αέρα» -και δεν είναι κακό-

Ναι τα Χριστούγεννα είναι στον «αέρα» -και δεν είναι κακό-

H audioart έχει «πρόταση» για τις πιο περίεργες -ναι- και διαφορετικές -ισχύει- γιορτές, που ετοιμαζόμαστε να ζήσουμε, παρέα. Η περίοδος που ξεκινάει, θα οδηγήσει, μεταξύ άλλων, με μαθηματική ακρίβεια σε αυτό που ονομάζουμε «Χριστούγεννα και γιορτές», με ό,τι...

Νέα κοινωνική εκστρατεία ΙΔΑΝΙΚΑ: Η audioart συμμετείχε ενεργά!

Νέα κοινωνική εκστρατεία ΙΔΑΝΙΚΑ: Η audioart συμμετείχε ενεργά!

Μας αρέσει να στεκόμαστε δίπλα σ’ όσους έχουν να επικοινωνήσουν ένα σπουδαίο κοινωνικό μήνυμα. Έτσι, όταν το Κέντρο Ειδικής Αγωγής Θεσσαλονίκης σχεδίασε τη νέα του κοινωνική εκστρατεία «Ιδανικά» βρήκαμε τρόπο να συμβάλλουμε κι εμείς! Για την ακρίβεια, ετοιμάσαμε το...

Ο «κρυφός ήχος» των επιχειρήσεων που δεν πάει το μυαλό σου

Ο «κρυφός ήχος» των επιχειρήσεων που δεν πάει το μυαλό σου

Τι «ήχο» μπορεί να «κάνει» μια επιχείρηση; Το έχετε σκεφτεί ποτέ; Υπάρχει η «ταυτότητα» μιας επιχείρησης, το στήσιμό της online και η φυσική της παρουσία, το logo της, το σλόγκαν κλπ. Οπότε έχουμε εικόνα, έχουμε λέξεις… ήχο έχουμε;  Και -θα έπρεπε να- έχουμε και...

Πόσες φορές «συνάντησες» την Audioart χωρίς να το ξέρεις;

Πόσες φορές «συνάντησες» την Audioart χωρίς να το ξέρεις;

Σου «ακούγεται»  οικείο; Sounds like… Audioart! Με έδρα τη Θεσσαλονίκη και πεδίο της την Ελλάδα αλλά και τον κόσμο, η Audioart δημιουργεί για περισσότερα από δέκα χρόνια· τις λέξεις, τους ήχους και τις εικόνες σε παραγωγές που ξεχωρίζεις στο: ραδιόφωνο, τα social...

Ραδιοφωνικά σποτ με φωνή ηθοποιού

Ραδιοφωνικά σποτ με φωνή ηθοποιού

Γιατί αξίζει να επενδύσεις σε ένα ραδιοφωνικό σποτ με φωνή ηθοποιού;Εν απουσία εικόνας, τι αποδοτικότερο, από την χρήση μίας αναγνωρίσιμης φωνής για να πει μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα την ιστορία του brand, της επιχείρησης ή του προϊόντος σου; Αγαπημένοι ηθοποιοί που...

Ραδιοφωνικό σποτ | Ο απόλυτος οδηγός!

Ραδιοφωνικό σποτ | Ο απόλυτος οδηγός!

Να κάνω σοβαρό ή χιουμοριστικό; Να χρησιμοποιήσω ανδρική ή γυναικεία φωνή; Ή μήπως διφωνία; Και τι μουσική να βάλω ως επένδυση; Όλες οι απαντήσεις για ένα άψογο ραδιοφωνικό σποτ παρακάτω! Το σενάριο Όλα αρχίζουν από μία πολύ καλή ιδέα που θα κάνει τη διαφορά και θα...

Τηλεφωνητής | Γιατί μία επαγγελματική παραγωγή βελτιώνει την εικόνα της εταιρείας σας

Τηλεφωνητής | Γιατί μία επαγγελματική παραγωγή βελτιώνει την εικόνα της εταιρείας σας

Εάν έχετε εταιρεία που βασίζεται στην επικοινωνία με τους πελάτες, ένα τηλεφωνικό κέντρο (ή call center) είναι απαραίτητο για τη βελτίωση της εικόνας σας. Παρακάτω σας εξηγούμε τους λόγους! Ένα επαγγελματικό καλωσόρισμα Ένα επαγγελματικό καλωσόρισμα από μία φωνή...

Το καλοκαίρι στα ηχεία… είχε υπογραφή audioart!

Το καλοκαίρι στα ηχεία… είχε υπογραφή audioart!

Το καλοκαίρι στα ηχεία… είχε υπογραφή audioart!Όπως κάθε καλοκαίρι, έτσι και φέτος, ήταν τεράστια χαρά μας η συνέχιση της σταθερής μας συνεργασίας με κορυφαίες ομάδες & φορείς του Πολιτισμού για τα μεγαλύτερα καλοκαιρινά events και θερινά ραντεβού μουσικής σε όλη...

Το Κείμενο

Το Κείμενο

..... και τί καλούνται να κάνουν οι copywriters στις μικρές και δημιουργικές «περιπέτειες» τους διάρκειας 20, 25 ή 30 δευτερολέπτων. «Είμαστε νέο κατάστημα και θέλουμε ένα ραδιοφωνικό spot» Πως «στήνεται» το κείμενο ενός ραδιοφωνικού ή τηλεοπτικού σποτ; Ποια είναι τα...