Tips για την διαφήμιση στο ραδιόφωνο

audio art blog

Διαφήμιση στο ραδιόφωνο; Ναι! Yes, Ja, Ναι! Ευτυχώς, ακόμα, ναι! Το ραδιόφωνο παραμένει ριζωμένο στην καθημερινότητα πολλών περισσοτέρων, από τους «συναισθηματικά συνδεδεμένους» φανατικούς του.Ραδιοφωνικά σποτ, ραδιοφωνικές παραγωγές, Sweepers, Radio id’s, Jingles!

Θέλεις να μοιραστείς την μαγεία της ραδιοφωνικής διαφήμισης για το προϊόν ή την επιχείρησή σου; Τι πρέπει να προσέξεις;

Πώς δημιουργούνται τα ραδιοφωνικά «διαμάντια» που ακούς στον δρόμο για την δουλειά, στο αυτοκίνητο, στο γραφείο; Πώς θα αποκτήσεις μία κορυφαία ραδιοφωνική παραγωγή, το ιδανικότερο για την περίπτωσή σας, ραδιοφωνικό σποτ, που θα κάνει την διαφορά;

5+1 Tips για μια κορυφαία ραδιοφωνική διαφήμιση

#1 Εμπιστευτείτε μία ομάδα έμπειρων κειμενογράφων. Ακόμα και αν υπάρχει ήδη η ιδέα για το περιεχόμενο του σποτ σας, ο κειμενογράφος, έχοντας όλες τις πληροφορίες από εσάς, είναι εκείνος που θα μπορέσει να χτίσει άψογα το κείμενο της διαφήμισής σας.

#2 Η διαφήμιση στο ραδιόφωνο θα πρέπει να είναι μικρή, απλή και επικεντρωμένη σε ένα και μοναδικό μήνυμα. Όσο περίεργο και αν ακούγεται, για παράδειγμα: Μπορεί να παρέχετε 13 υπηρεσίες διαφορετικές μεταξύ τους αλλά σε μία ραδιοφωνική διαφήμιση θα λειτουργήσει αντιστρόφως ανάλογα η τυχόν επιμονή σας να υπάρχουν αναφορικά στο σποτ και οι 13 γιατί πολύ απλά δεν θα περάσει ποτέ στο κοινό το βασικό μήνυμα που θέλετε να επικοινωνήσετε.

#3 Καλό είναι σε μία ραδιοφωνική διαφήμιση να εμπεριέχεται στο μήνυμά σας και κάποια προσφορά ή κάποιο έξτρα μικρό «gift – plus» που θα παρακινήσει ακόμα περισσότερο τον ακροατή να σας «αναζητήσει» μετά το άκουσμα του σποτ!

#4 Ιδανικά ακολουθώντας τις προσταγές του σύγχρονου μάρκετινγκ η διαφήμιση ακόμα και στο ραδιόφωνο θα πρέπει να περιέχει το πολύ-λεγόμενο CTA (call to action)! Συνήθως το συναντάμε ευρέως online. Θα έχετε δει tabs σε διάφορους ιστότοπους που αναγράφουν «Απόκτησέ το τώρα» και πατώντας το κουμπί μεταφέρεστε στο περιβάλλον για την άμεση αγορά του κλπ. Ωστόσο και σε ένα ραδιοφωνικό σποτ, η διαφήμιση θα πρέπει να είναι ξεκάθαρα στοχευμένη στο μήνυμα και να περιλαμβάνει ένα CTA που θα θέλετε να κάνει ο χρήστης – ακροατής ακούγοντάς το. Να θυμάστε πάντα ότι κατά πάσα πιθανότατα σας ακούει στο αυτοκίνητό του ή στον δρόμο, οπότε φροντίστε το CTA για το οποίο τον καλείται να «δράσει» να είναι αρκετά εύκολο και σίγουρα πολύ δελεαστικό!

#5 Η διαφήμιση στο ραδιόφωνο θα πρέπει να περιλαμβάνει συνολικά, να παρουσιάζει, μια «ξεχωριστή ιστορία», η οποία θα πρέπει να προσελκύει το συναίσθημα και τη λογική του ακροατή!

#6 Τέλος, ένα από τα κομβικότερα «σημεία» σε ένα ραδιοφωνικό σποτ είναι φυσικά η επιλογή της φωνής. Επιλέξτε έναν κορυφαίο/α εκφωνητή/τρια για το σποτ σας και φυσικά έναν ταλαντούχο ηχολήπτη για την παραγωγή του. Φωνή και ήχος θα απογειώσουν μαγικά και συνολικά την εμπειρία των ακροατών.

Δες ακόμα

ΞΕΚΙΝΗΣΤΕ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΣΑΣ

Χρειάζεστε ένα ραδιοφωνικό ή τηλεοπτικό σποτ που να επικοινωνεί και να αναδεικνύει μοναδικά το μήνυμά σας;