2310 840200 info@audioart.gr

BRAND AUDIO TRENDS: Πώς θα ηχήσει το 2021;

audio art blog

Πώς θα ηχήσει το νέο έτος; Πώς θα “ακούγεται” το 2021; Αυτές είναι οι τέσσερις τάσεις στον “ήχο” που πρέπει να περιμένουμε πως θα ακούσουμε το 2021, σύμφωνα με το hardyaudio.com και το netimperative.com.

Brand Voice/s

Στο τέλος του 2018, υπολογίζεται πως πάνω από 1,35 εκατομμύρια σπίτια στην Αυστραλία, είχαν έστω από ένα έξυπνο ηχείο στο σπίτι τους. Το 2021, ειδικοί του κλάδου αναμένουν ότι θα δούμε μια αύξηση στον αριθμό των brands που επενδύουν στην “voice technology” για να δημιουργήσουν μια ή περισσότερες, ξεχωριστές “brand voices”. Ως εκ τούτου, “oι φωνές των brands” θα γίνουν όλο και πιο εξελιγμένες, συνδυάζοντας πραγματικές ανθρώπινες φωνές με συνθετικούς και AI πόρους. Ως “voice technology” ορίζεται ουσιαστικά ο συνδυασμός IoT (συσκευές και gadgets), AI (υπηρεσίες) και UX (αλληλεπίδραση) με αποτέλεσμα μια τεχνολογία “hands-free”. Ως παράδειγμα, αρκετά απλουστευμένα, η δυνατότητα φωνητικής εντολής και καθοδήγησης, σε έξυπνες συσκευές κλπ.

Ήχος 360 μοιρών

Ενώ ο ήχος 360 μοιρών είναι συνηθισμένος στη βιομηχανία ταινιών και τυχερών παιχνιδιών, οι ειδικοί του κλάδου προτείνουν ότι το 2021 θα δούμε έναν αυξανόμενο αριθμό επωνυμιών να αρχίζουν να δημιουργούν ήχο 360, για την ενίσχυση των αλληλεπιδράσεων ψηφιακών brands. Στην πραγματικότητα, τα θεμέλια έχουν ήδη τεθεί με την τεχνολογία στα ακουστικά, τα έξυπνα ηχεία και τους φορητούς υπολογιστές, που δημιουργούν την αίσθηση στην οποία μιλάμε άμεσα.

Μουσική από AI (τεχνητή νοημοσύνη)

Παρά το γεγονός πως η μουσική που δημιουργείται από την τεχνολογία AI δεν είναι καινούργια, το 2021 θα μπορούσε να λάβει μια ολοκαίνουργια κατεύθυνση. Ενώ έργα AI, όπως για παράδειγμα το Jukebox, έχουν μάθει να παράγουν πρωτότυπη μουσική στο αναγνωρίσιμο στυλ διάσημων καλλιτεχνών, ενδέχεται να μην βλέπουμε πλέον brands να δημιουργούν μουσική από τους οίκους του Elvis Presley, αλλά μπορεί να δούμε μουσική AI προσαρμοσμένη στις προτιμήσεις μας και ενδεχομένως κατάλληλη με τις διαθέσεις και τις εμπειρίες μας με βάση τα συμφραζόμενα.

Ήχος UX (User Experience Design) και UI (Used Interface Design)

Η εμπειρία χρήστη (UX) και η διεπαφή χρήστη (UI) κυριαρχείται σε μεγάλο βαθμό από οπτικό ή φυσικό σχεδιασμό σε κάθε website.Το 2021, το audio UX θα γίνει μέρος αυτής της ευρύτερης στρατηγικής εμπειρίας χρήστη στα sites, ως αναπόσπαστη πτυχή της επωνυμίας, ήχου και του ψηφιακού εμπορίου. Η ασφάλεια και η ταχύτητα γίνονται επίσης ολοένα και πιο σημαντικές, με -παράδειγμα- brands “κολλοσούς” οικονομικών συναλλαγών μέσω καρτών, να προσθέτουν ήχο στις συναλλαγές στο σημείο πώλησης, για να δημιουργήσουν συναισθήματα ασφάλειας στους χρήστες.

Δες ακόμα

ΞΕΚΙΝΗΣΤΕ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΣΑΣ

Χρειάζεστε ένα ραδιοφωνικό ή τηλεοπτικό σποτ που να επικοινωνεί και να αναδεικνύει μοναδικά το μήνυμά σας;

Pin It on Pinterest

Share This