Η «δύναμη» της φωνής

audio art blog
Νεανική ή ώριμη; 

Βαθιά ή δυνατή;

Παιχνιδιάρικη ή κύρους;

Η σωστή επιλογή της φωνής, αποτελεί έναν βασικό παράγοντα, στην ανάδειξη κάθε διαφημιστικού σποτ. 

Στην ιδανική «φωνή» καταλήγετε έχοντας υπόψιν δύο πράγματα: αφενός το ύφος και την ταυτότητα του «προϊόντος» καθαυτού που διαφημίζεται αλλά και το ύφος του κειμένου της διαφήμισης.

Αν για παράδειγμα το κείμενο είναι σοβαρό, χιουμοριστικό ή «ατακαδόρικο», η κατάλληλη φωνή θα πρέπει στην εκφώνησή του, να «αγκαλιάσει» το κείμενο και να συνοδεύσει το αντικείμενο της διαφήμισης, απογειώνοντας τελικώς το σποτ!

Ποια φωνή και γιατί;

Ας υποθέσουμε, ότι θέλετε να διαφημίσετε έναν «παιδότοπο». Το κείμενο της ραδιοφωνικής διαφήμισης, θα αναφέρεται σε χαρούμενα παιδιά, χαμόγελα, διασκέδαση κλπ. Μια παιχνιδιάρικη φωνή λοιπόν, στη συγκεκριμένη περίπτωση, θα είναι η καταλληλότερη προς εκφώνηση του σποτ σας.

Ας πούμε τώρα πως σκοπεύετε να προχωρήσετε στη δημιουργία ραδιοφωνικής διαφήμισης, ενός σποτ, που αφορά σε ένα «spa». Οι λέξεις «πολυτέλεια», «χαλάρωση», «αρμονία» θα κάνουν σίγουρα την εμφάνισή τους στο κείμενο της διαφήμισης. Σε αυτή την περίπτωση λοιπόν, μια βαθιά φωνή, με ζεστή χροιά, θα «ντύσει» ιδανικά τη διαφήμισή σας με το επιθυμητό ύφος.

Ανάλογα, σε διαφημιζόμενο «κατάστημα με νεανικά ρούχα», θα προτιμήσουμε μια «φρέσκια» φωνή, ενώ αν μιλάμε για ένα «ιατρικό κέντρο», μια φωνή κύρους θα ήταν η καλύτερη επιλογή.

Θα μπορούσατε δηλαδή, να φανταστείτε σε αυτή την καμπάνια, άλλη φωνή πέρα του Javier Bardem;

Σίγουρα όχι και υπάρχει λόγος γι αυτό. Είναι ακριβώς όσα είπαμε παραπάνω!

Μυηθείτε στις φωνές τις audioart!

Δες ακόμα

ΞΕΚΙΝΗΣΤΕ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΣΑΣ

Χρειάζεστε ένα ραδιοφωνικό ή τηλεοπτικό σποτ που να επικοινωνεί και να αναδεικνύει μοναδικά το μήνυμά σας;